Körkort ^^

image8

Idag! Äntligen!
Hjärtat har äntligen fått sitt efterlängtade körkort! Är så glad så glad! Så idag när jag kom hem hade jag ställt bilen intill trottoarkanten. Andreas skulle åka till sin mamma på en gång så jag gav honom nyckeln o ställde mig o kikade på honom när han körde iväg. Det är så kul med en som övningskör.. för av någon konstig anledning (inte så konstigt egentligen) så påpekar dom minsta lilla man gör. Och det har jag fått stå ut med länge! Men idag när älsklingen körde iväg så blinkade han minsann INTE när han skulle lämna trottoarkanten o köra ut i vägen... så när han sedan ringde mig så var jag ju bara tvungen att påpeka detta! "Äh, det gör man ju bara när man övningskör". Haha!
Jaja, skönt att det gått vägen nu och att han valde att ta sitt kort!
Stolt! ^^

Pussiluss


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0