Torsdag 17 februari 2011

Jag har aldrig haft speciellt många unika besökare på min blogg. Snittet har legat kring 20 kanske. Under bloggpausen har det kanske varit 5 per dag.. Men bara pga uppdateringen så var jag uppe i hela 43! Kul! :)


Min lilla skatt ligger och sover sött. Har precis varit inne och pussat på honom lite. Det gör så galet ont i mammahjärtat att ha varannan vecka.. dock har vi gjort upp som så att vill man får man hälsa på varandra osv men att han ska ha en plats han sover på. Det är jättejobbigt verkligen. Sova själv är ingen höjdare och vara utan mitt lilla hjärta är tungt. Speciellt när vi setat ihop sedan första dagen på graviditeten typ.
Jag vill inte alls vänja mig. Dock så illa tvungen. Suck!

Plugg idag. Gått igenom hygien. Igår var det benlidning och blodtryck. Detta pga praktiken. 
Har setat nu ikväll och pusslat ihop dagisschema och fixat med barnvakt osv.. för på måndag kör vi igång.
Jag ser fram emot det och fördelen med min praktikplats är att det är så himla nära. Det tar MAX 5 min att gå till dagis. Okej, kanske 8. Hemifrån till praktikplatsen tar kanske 5 minuter. Max. Det blir ju himla bra dehär. Så himla glad över avståndet. Ska låta bilen stå! Punkt! (Planering - check. Utfall - vi får väl se.. ^^)

...bilen ja. Lagning av parkeringsbroms på måndag förhoppningsvis. O sen är det bara att be en bön för att det finns en besiktningstid innan sista. Körförbud sen. Hoppas hoppas! ^^

Nae. Tvångssova kanske?

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Kul att du är igång igen. =)



Förstår att det måste kännas tufft att inte ha lillen omkring dig jämt. Skoj att du hittat nåt du vill utbilda dig till! Pluggande kan ju lätt få en att tänka på annat om det känns tungt.

Kram

2011-02-18 @ 13:53:41
URL: http://ladylinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0