Världens godaste (hittills) LCHF-pizza!


Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till Lowa

Tack snälla. Jag gillar den riktigt mycket också. Ja, jag har på mig den på några bilder när Lowa ligger i magen. Det är alltså perfekt till gravida och icke gravida. Finns ett snöre under bysten med två bollar på längst ned som man kan knyta om, då passar den till de flesta. Den är köpt på Kappahl förra året. Kanske finns i år med har faktiskt inte kikat?

Ja vi båda är brunetter nu. Hur trivs du i ditt mörka hår? Jag tycker det är asskönt att slippa färga utväxten typ varje månad :)



Kram Anna

2010-11-29 @ 13:47:27
URL: http://annasvardagsliv.blogspot.com
Postat av: Lina

De är från ikeas serie Bestå. Finns massa olika delar så vi har satt ihop två stycken dubbelhyllor så att säga. sen finns det olika dörrar att välja till. =)

2010-12-03 @ 17:23:48
URL: http://ladylinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0