Lets görit!

God middag!
Sitter här med en kopp kaffe, helt oordninggjord och funderar över vad vi ska hitta på idag.
Jag har massor med saker jag vill göra, men det är i bland lite komplicerat. (A ska jobba vid 16, E ska med mamma hem senare.. osv)
Nu har jag äntligen gjort klart min uppdatering i vår stora tjocka släkt allafall.
Min morfar växte upp med mor, far och 15 syskon - så vi är ett gäng. Hans ena syster har släktforskat lite och har skrivit med massa datum bakåt i tiden, så jag har nu i några år försökt uppdatera våran släkt med namn och födelsedatum. Jag är klar!! :) I Juli ska vi ha en släktträff på det stället dom växte upp på. Det kommer bli jätteroligt och jag ser jättemycket fram emot det. Har kommit på att jag blivit så himla släkt-kär! :)

Under tiden jag skrivit dessa rader har jag kommit på att jag ska åka till Patricia och ta mig en kopp kaffe :)
Lets görit!


Trevlig dag alla!
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0