Babyjogger City Elite

Sjukt sugen på en ny vagn åt Emil. Den vi har nu är inte i det bästa skicket.. den är helt vind och gu´vet va´! Jag lovar, när den nya är inköpt ska jag med GLÄDJE hiva den gamla vagnen på tippen.. (typ)
Jag har nämligen kikat in en babyjogger city elite. A´s syster har en sådan. Den är fruktansvärt skön att köra, smidig och tar lite plats och det är bra med fack på den. Dessutom går sufletten långt ner vilket kan vara bra i vissa fall. Dock lite dyr.. så vi får se vad som händer. Lite andra saker vi ska fixa med först. ^^




www.uteungar.se
www.babyjogger.se


Kommentarer
Postat av: Lina

var kronan vagnen inge bra? Fast det kanske inte är den du menar för det kanske bara är en liggvagn? Jag har fortfarande samma vagn till noelle sen hon föddes, fast nu med sittdel såklart. Men den har blivit skev och gått sönder lite här och där. Himla dåligt om man tänker på vad de kostar.=/

2010-01-18 @ 12:16:03
URL: http://ladylinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0