Update

Lagom precis en vecka efter magsjukan fick jag den värsta förkylningen jag någonsin varit med om, tror jag. Näsan har varit likt en öppen kran och halsen som sandpapper. Trevligt!
Nu har kranen stängts igen men känner fortfarande av halsen, men jag får vara glad att jag är på bättringsväg!
Längesen jag var sjuk.. peppar peppar!

A jobbar och E sover, ska strax ta en kopp te och bläddra igenom lite skolböcker. Känner mig lite efter då jag inte haft någon ork att sitta varken magsjuk eller snörvlandes framför böckerna. Så jag ska ta ett ryck. Även i helgen tänkte jag försöka ta igen lite jobb.

På tal om jobb. Jag börjar få lite smått panik över vad jag ska göra när jag läst klart den här terminen. 28 Maj slutar vi. Då MÅSTE jag ha ett jobb..

Ja, detta inlägg var inte mer intressant än såhär.
Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0