Ur gängorna..

Idag vaknade jag på fel sida. För ibland när jag sover på fel sida så får jag så ont i min axel - vilket leder till att jag blir stel o får huvudvärk. Inte okej! Jag har dessutom varit lite ur gängorna med dåligt humör vilket oftast inte hör ihop med mig. Trött har jag varit. Kanske vart en dålig cirkel. Stel --> ont --> trött --> dåligt humör. Mmm, vi säger så.

Nu har jag iallafall skrivit på papper om dagisvikariat. Jag är med i poolen och jag kommer tacka ja på allt jag kan! Skulle vara skönt att få lite inkomst så vi kan börja leva som folk igen..

Sitter i skrivande stund nere hos min mormor o morfar - som inte är hemma. De är så skönt här nere.. lugn o ro. A och E är i badhuset o plaskar. E älskar badhuset ^^ Ska väl snart sätta mig i bilen och plocka upp dom. Hem o matlagning next.
Ska bara ta en påtår..

Önskar alla en fortsatt trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Daniel Andersson

Ser att du är i behov av jobb?



OM du är intresserad så har jag en möjlighet för dig. Kom till min blogg och kolla.



Mvh

Daniel "löparn" :)

2010-12-08 @ 19:47:50
URL: http://www.daniel-andersson.nu
Postat av: Daniel

prova denna http://danielanderssons.wordpress.com/ :)

2010-12-08 @ 20:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0