News

Jag borde vara trött - men det är jag inte. Jag har blivit en riktig nattuggla. Inte bra och E kommer vakna tidigt i morgon då han somnade.. väldigt tidigt!
Det är bara att bita i det sura äpplet.
Samma var det dock igår - jag försökte tvångssova men det liksom gick inte riktigt som jag ville..
Får nog göra ett nytt försök inatt igen.
Antar att anledningen till varför jag är så pigg är just för min kost jag äter. Man blir ju så jäkla pigg av den. 
För er som undrar vad det är jag sysslar med så äter jag LCHF - eller.. GI Noll om det låter enklare.
Alltså - hög andel fett och protein och väldigt liten andel kolhydrater. Detta är en väldigt "omtalad" kost och något man hela tiden får stå till svars för. Tur att vi har egna val att välja fritt ;)
Den här maten får alltså mig pigg, gasfri, jag har inget sug och håller mig mätt länge och jag mår 100 ggr bättre psykiskt OCH fysiskt. En hälsovinst bara där! Att man sedan går ner i vikt - ja.. det kan ju inte bli bättre!
Har dessutom skrivit in mig på gymmet igen! Jag var träningsnarkoman för några år sedan.. och idag när jag går dit känner jag hur jäkla skönt det är att bara få.. röra på sig! TÄNK att man slutar med sådant som är bra för en själv..
O i morgon ska jag skriva på papper för dagisvik. Hoppas jag får jobba en massa! ^^
Mitt liv ser ljust ut och snart är det jul!
Ska försöka bli lite bättre på att blogga också - eller hur?
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0