Liten blir stor

Mitt lilla hjärta blir så stor så stor.
Vi har fått dagisplats. Jag får lite smått panik.
Jag VET att jag inte ska oroa mig och att det kommer gå toppenbra och allt sådant - men man känner
ändå en viss oro över att någon annan som man inte känner ska ta hand
om ens barn osv. Enligt Patricia så släpper allt sådant sedan och jag får förlita mig på det.
Det här kommer bli skitbra och han kommer ha jätteroligt och vi blir inte lika begränsade..

Nu fattas bara att jag kommer in på den där utbildningen.
Emil ♥

Kommentarer
Postat av: Patricia

Som sagt gumman så kommer det gå jättebra! Ni har ju inskolning i två veckor (så är det iaf i Smb) och skulle det behövas mer tid så får ni det. Men du kommer bli hellugn när du ser hur han trivs med barnen och garanterat med personalen också. Det kommer bli roligt för honom att få komma iväg varje dag och härja av sig :) Nyttigt också! Tänk på allt han får lära sig! Jag var ju helt hispig (som du kanske minns) att lämna Eddie, men det har ju gått kanonbra och nu trivs han som fisken i vattnet. När jag säger att vi ska klä på oss och åka till dagis så springer han direkt och plockar ner sin overall och tar fram sina skor :) Och han tyr sig verkligen till personalen, kramar dom helt appropå och bara myser. Det är underbart att se att han känner sig så trygg. Det kommer gå lika bra för Emil ska du se ;) Kram på dig!

2010-12-16 @ 08:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0