3:e advent

Morsning korsning.

Söndag, 3:e advent och jag har börjat inse att min jul-känsla har.. försvunnit en aning. Det är alltid såhär - varje år. Jag är superpepp o tycker det är så mysigt o längtar tills man får ta fram alla julsaker. Men sen när dom väl står där och ser fina ut så är känslan.. borta! :s Det är ju förfärligt trist måste jag säga!
Det är fint att kolla på iaf om inte annat. ^^ O vem vet, jag kanske får känslan tillbaka. Vi hoppas på de va? :)


Ikväll åkte jag med min mor till gymmet och körde ett konditionspass. Jäkla skönt! De värsta med att träna på kvällarna är dock att jag blir så jäklarns piggelin. O det är ju dumt att vara såhär på senkvällen. Men - jag har rört på mig och min kropp är glad för det så jag får också vara glad! That´s it!


Avslutar kvällen med denna. Dom kommer bli stora ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0