Testing testing

Godmorgon!
Sitter här med min kopp kaffe och kikar på hur Emil testar sin moster med hur hon reagerar när han ska stänga av tvn. Han spänner liksom ögonen i henne och flinar med hela ansiktet.
Fick nämligen nattligt besök i natt. :) Moster Sara har sovit på soffan. Skönt med lite sällskap
Idag är en såndär myspysar-dag! Jag känner för att gå runt i mjukisar, raggisar och krypa upp i soffan och dricka te. Känner av öronen lite. Har varit dödsförkyld, men bara igår. Alla verkar vara mer eller mindre förkylda nu.

Ikväll vankas kräftskiva med familj och vänner. Ser fram emot det.
Johanna hänger på också, kommer bli trevligt!

Dagarna som gått har verkligen gått fort. Känns som att man i princip knäpper med fingrarna och sedan har det gått en vecka igen. Otäckt. Det gäller verkligen att ta vara på tiden! Och pappa som säger att ju äldre man blir, desto snabbare går det.. undra om det är sant!
Vi har i veckan varit och hälsat på Sara o Miranda och även Sabina o Benjamin!
Hos Sara o Thomas testade Emil mig med att springa iväg till trappen hela tiden.
Hos Sabina och Samuel testade Emil mig med att försöka pilla i el-uttagen.
Lika där, spänner ögonen i en och flinar med hela ansiktet. Han gillar verkligen att testa sina nära! <3


Nej, nu ska jag fortsätta att bara vara en stund.

Hoppas alla får en toppendag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0