Storken har anlänt!

Usch vilken dryg dag det varit idag!
Kräftskiva igår och det blev ganska tidig hemgång. Folket där och vi kändes ganska.. inte på samma nivå! :)
Fick en bukett liljor av Johannapanna, tack så mycket söt! :) Väntar på att dom ska slå ut så det blir att dofta gott här hemma!
Seg dag idag alltså.. trött. A började jobba i morse vid 8 och slutar i morgon bitti vid 8. Tråkigt när han inte är hemma. Fast jag kanske ska vara glad över att han har det jobb han har. 7 arbetspass i månaden fördelat på 18 och 24h pass. Dessutom ligger hans jobb ovanför våran lägenhet så.. egentligen kunde det ju inte vara bättre! Men som sagt, man blir för bekväm kanske. ^^ Kommer såväl ihåg när Emil föddes. Alla pappor får ju 10arbetsdagar hemma. För Andreas var 10 arbetsdagar 1 ½ månad! Det var verkligen skönt!
Han är ju hemma mycket, så när han väl jobbar så blir det tomt. Men samtidigt ganska skönt. Äh, jag vet inte. Beror nog på vad man är på för humör. :) Ibland kan det ju vara bra skönt att vara själv med! :)

Sötaste Patricia ringde mig i morse o berättade att allt var klart. Ni kommer säkert få läsa ur hennes blogg på familjeliv sen. Som de flesta kanske sett på facebook så fick dom iallafall en liten prins som heter Eddie. :)
Denna dag var verkligen välkomnad och efterlängtad! :)
Grattis familjen Bergelin! <3

Nu ska jag ta o göra mig klar inför sovtime!
Godnatt alla! Hoppas ni haft en trevlig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0