Plugg

Söndag o mysdag. Familjen har spenderat dagen i Borlänge på kupolen, hos faster J och på coop.
Behövde verkligen ett par nya byxor, hittade ett par snygga på HM. HM är en bra affär, synd att det inte finns i Ludvika. Sen vart det ett par nya skor också. Gav mig fanken på att INTE köpa ett par vanliga gympadojjer som jag bekvämat mig i sen jag gravid blev. Nu fick det bli ett par stövletter med ganska låg klack. Nice nice!
Väl hos J vart det en massa kaffedrickande o E lekte som aldrig förr. Pappa A hade parkerat sig framför tvn o kollade på Leksand - Bofors, som såklart vann matchen efter straffar. Ajdå! A har ett hett temperament när det gäller hockey. Jag är glad att vi inte var hemma, då hade säkerligen tvn åkt ut! :)

I morgon är det plugg för hela slanten. Har nämligen börjat läsa lite kurser. Har min första examination på torsdag - så det gäller att ligga i. ^^
Annars är veckan helt fullspäckad. Skola, plugg o plugg. ^^




Ny dag - nya möjligheter!
Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0