Vänskap

Vänner kommer och går, så är det.
Vissa fattar man starkt för o släpper inte varandra på många år, kanske aldrig någonsin. Andra hejdåar man lika snabbt som man sagt hej. Vissa träffar man och blir bundisar med på några timmar.
Kemi - är något som ska passa!

Mina vänner har varit många, få, lagom, lite olika. Jag har sagt hejdå till många som stått mig nära, frivilligt och ofrivilligt. Ibland kanske man gjort någon illa, utan att det har varit meningen. "Agerat först, tänkt sen". Uttalat grodor - bett om ursäkt. Brännt broar. Men sen finns det ju dom som man funderat på om allt verkligen stämmer. Vissa är fruktansvärt efterhängsna, o verkar inte fatta vinken. Kanske är man otydlig, (uppenbarligen..) Andra kanske tycker att jag är helt dum i huvudet. Vad vet jag.
Sen jag blev mamma så har jag, som många andra mammor, blivit mer realistisk, etisk mm.
Fester helgerna i ända o en massa dramatik hit o dit är inget som intresserar mig längre! Så är det bara!

Jag har 2, fd vänner, som jag saknar fruktansvärt mycket! 2 personer som jag förlorat pga mig själv.
Det fanns en tid då jag var väldigt oresonelig. Tji fick jag för det. Men, som person utvecklas man. Och det är jag glad för att jag gjort! Dessa 2 personer vet säkerligen vilka de är, och till dom vill jag bara säga att; jag saknar er! <3

Jag är glad för mina nyare vänner som jag på senare år fått lära känna. Puss på er <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0