Bullshit

Wi, fredagkväll! A jobbar och E sover. Underbart! :)
Har varit i skolan idag, det var trevligt. Daniella och jag är ett bra team, och idag fick vi tillökning i vår duo.
Min examination på historian gick kanon, samma som min första inlämning.
Jag hoppas på ett bra betyg!
Dock känner jag att den kurs jag varit mest intresserad av är svårast! Vi får se hur det går, men jag trivs i skolan och det är så skönt att få lite socialt umgänge o tänka på andra saker än att gå hemma och grubbla över hur många gånger A har dammsugit våran lägenhet sen vi flyttade hit. :)
Nästa vecka har mitt första prov i Företagsekonomi och jag ser jättemycket fram emot det.

Förövrigt är jag helt inne i min feng-shi bok.
Man kan se vad man har problem med i livet, utifrån den röra man skapar hemma.
Jag har testat det här på olika personer och även mig själv, och det stämmer!
A tycker jag är knäpp. Haha.

Jag: Vet du vad sladdröran bakom tvn står för?
Andreas: Ja.. vi har mycket elektroniska prylar.
Gick omkring här hemma i rummen med boken i högsta hugg o räknade ut vår röra.
Helt sjukt!

Idag fick jag reda på massa skit. Och det var ren o skär skit.
Ibland undrar man varför vissa ens måste öppna käften!
Vem gynnar det?

Och sen jag då, ja.. jag lägger ner energi och tid på de personer jag tycker förtjänar det! <3

Sov gott alla fina själar därute!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0