En snabb update.. ^^

Dags för en liten update.. ^^
O egentligen finns väl inget att skriva men ja, vad gör man inte för alla trogna läsare.. :)
Vi har varit dunderförkylda.. E speciellt. Snorig, hosta, hes, förkylningsblåsor i munnen.. :s Stackarn. Men nu mår han bra iaf! A åker aldrig på någon förkylning lr sjuka. Måste ha ett väldigt bra immunförsvar. ^^
Ja.. vad har hänt mer?

- Miranda fyllde 1 år igår och vi var bjudna på kalas. Fattar inte vart tiden tar vägen..
Hemma hos Miranda var det fullt hus och även den minsta bebis jag någonsin sett! Lika liten som en docka.
Vi hade iaf jätteroligt och blev bjudna på en jättesmarrig fruktsallad. Emil gillade dock inte blåbär då han grimascherade och ryste. Hehe. Sen fick E en puss av M. Jättesött! :) Tack för att vi fick komma!

Jag o E sov hos mamma o pappa i natt. Luften här ute i skogen är så mycket friskare än den i stan. Man känner hur hela näsan blir ren. Det är så himla fridfullt o skönt. ^^
- Jag är hus-sjuk. Jag vill ha ett hus, gärna igår! 

Nej, nu ska jag packa in i bilen och ta med mig E och åka till Hagge där Patricia är hemma o trökar. 

Vänta er inte en update igen allt för snart. Mitt blogghumör är inte det bästa just nu. ^^
Puss på er

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0