Att vakna med huvudvärk...

Att vakna med huvudvärk är inte roligt! Värken har suttit i heeeela dagen! Tagit 4 panodil men vad hjälpte det? Brukar ta pronaxen (det enda som hjälper) men dom var såklart slut! Trots huvudvärken har jag iaf, tillsammans med min familj varit och storhandlat. Så nu kan vi leva ett tag till! :) 
Har ätit en gooood fruktsallad och väntar på att mitt te ska svalna. Så gör jag alltid.. sitter o värmer mina händer runt koppen tills det är ljummet o sen dricker jag. :) Andra hinner ta påtår flera gånger om innan jag druckit min första kopp med te lr kaffe. Dock ska jag försöka undvika kaffe ett tag känner jag.. kanske därför jag har haft huvudvärk? Nej.. jag tror snarare att det är våran hårda säng som gjort att jag fått huvudvärk. När jag får huvudvärk så börjar det ALLTID i mina axlar o går uppåt. Så i morgon klockan 18 ska jag få massage. Jag längtar som en tok kan jag säga!

I morgon ska jag träna också. Ska bli skönt att svettas lite! :)
Sov gott!
^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0