Tvättid..

Jag blir galen, rent ut sagt! Detta är inte heller första gången som det händer. Vi tog fel på tvätt-dag..
Jag och Emil sov ute hos mamma i natt då A jobbade.. För ett tag sen åkte jag hem och Emil fick vara kvar hos mormor bara för att jag skulle fixa med tvätten. Och vad händer sen, Andreas ringer och säger att vi hade tvättid igår! GAAAH! Blir så matt. Så hädanefter ska jag skriva upp direkt i almanackan efter jag bokat tid. Dock var det A som hade bokat denna gång..
E har varit allmänt grinig i flera dagar och idag förstod jag varför. En framtand :) Stackarn.. måste haft jätteont.

Igår kväll fick jag massage av Barbro, mammas kompis. Hon har utbildat sig inom klassisk massage och tog med sin massage-bänk hem till mamma. Det var såååå skönt! Och nu måste jag boka tid hos läkarstugan så dom kan dra ut mig på ngt sätt. Jag är helt åt helvete sné! Och sen ska jag få massage igen! :)
Sandra (barndomskompis och dotter till Barbro) var också med och det var riktigt kul att träffas o prata lite! Sandra och hennes Mattias har nyligen köpt ett hus i Saxdalen. Jag är såååå avis på alla som har hus. Nu har jag tagit ett litet snack med A och vi ska kika runt och sen får vi se om vi hittar ngt. :) Inte första bästa direkt.
Det finns nog en hel del att tänka på när man ska köpa hus! ^^

Ja.. jag ska väl plocka in mina tvättkorgar igen och gömma dom i garderoben.

Hoppas alla får en fin dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0