Hurtbulle-dag!

Idag har jag varit riktigt hurtig måste jag säga. Jag o Johanna o ungarna tog en långpromenad och ikväll åkte vi till gymmet och körde 35 minuter kondition. Ska snart hoppa in i duschen o sen blir det myskläder o sims, om jag orkar. Klockan är ju redan ganska mycket.. ^^
Solen är verkligen efterlängtad! Det är förjävligt att bo i lägenhet när det är så fint väder ute! Hus ska det va! Tänk vad skönt att bara öppna dörrn o kliva ut på gräsmattan! That´s life!

På fredag ska jag och Andreas ut o kika på Ludvikafesten tillsammans med 2 av A´s syskon o deras respektive.
Emil ska för första gången sova borta och jag är jättenojjig! Vi kommer iaf att ta en taxi ner till mormor o morfar där han ska sova. Dom har en jättemysig stuga på gården, en gäst-stuga. Där finns kök, badrum med toalett, dusch, loft o ja, det är riktigt fint! Där ska vi sova. Kommer bli jättemysigt! Min mamma o pappa har även sin husvagn där och dom kommer säkert hjälpas åt. Mormor är inte riktigt riktig i leder mm. Tur att morfar är riktig iaf, men om inte mamma o pappa hade varit där hade jag faktiskt bojkottat Ludvikafesten iår igen. Egentligen känns det inte alls så viktigt. Men det ska bli roligt att komma ut o umgås med min älskling inte behöva vara föräldrar på några timmar. Man behöver ibland en paus från föräldralivet, faktiskt. Om det så bara är ett restaurangbesök eller biobesök lr vad som helst.

I morgon ska jag iväg till Må Bättre igen, men jag ska inte träna (tror jag iaf). I april när jag fyllde år fick jag ett presentkort på ögonbrynsplockning samt färgning av bryn och fransar. Vi får se hur det blir :) Kanske en för- och- efter-bild. Vem vet! :)

Nej, nu blir det en efterlängtad dusch vill jag lova!
Kram på er o sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0