Home sweet home

Hemkomna i lördags, väldigt skönt att slippa flugorna! <3
I fredags tog jag o Jackie en sväng in tilll Skene och kikade på massor med tyger mm. Det var en stor lagerlokal med allt såntdär som hör syandet till. Jackie köpte lite olika mönster o en badrumsmatta till husvagnen o lite annat smått o gott, och jag köpte ingenting. ^^ Sen på hemvägen stannade vi till på en antik/loppis-butik. Damn säger jag bara! Jättefina stora valv o egyptiska figurer som kostade multum! Jättecharmigt faktiskt! Tidigningar från tidigt 1900-tal, gamla smycken, o massa massa massa mer saker. Tycker det är intressant med sån historia, hellre sånt än kungarna på 1700-talet lr liknande. Ja, kanske det blir fler småresor till antikbodar. ^^ Vem vet!

Hemresan gick förövrigt bra, vi stannade till vid sommarstugan o hälsade på mina föräldrar. Tror att jag och Emil ska åka dit i eftermiddag när Andreas ska jobba.
Idag ska vi också, eller iallafall jag, åka till gymmet o köra lite kondition och styrketräning. Jag har kommit på att det är väldigt nödvändigt för mig att träna styrketräning pga min värk jag har i ryggen titt som tätt. Jag har känt förr att det har förbättrat min sk. stelhet!
Ser även ut som att regnet hänger i luften.. trist! Men.. man får göra det bästa av dagen!
Nu ska jag ta och köra igång med dammsugarn. Lyssnar på massa Hassle-låtar, han är väldigt bra faktiskt! :) Emil står här o dansar för fulla muggar! ^^

Ha en toppendag alla! Det blir vad man gör det till! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0