Flugjävlar!

Tänkte skriva en snabbis innan jag kryper till kojs.
Jag känner mig allt annat än glad, fråga mig inte varför. Trött, irriterad, trött, trött och trött!
Och jag har nog även lite hemlängtan. Men det går bra!
Idag har vi.. varit och handlat - igen. Och nu ikväll åkte vi ut till campingen o grillade med Jackie o Magnus. Det var gott.
Annars har vi bara varit här hemma.. och inte gjort nåt speciellt alls!

Vi är invaderade av flugor. Så fort man öppnar fönstret så är det genast ett tiotal flugor inne.
Det blir ju inte bättre för att det blir så varmt i vårat rum heller. Vi kan ju visst ha fönstrena öppna, men då får vi ha flugjakt sen, vilket jag haft ikväll. Och jag, som vanligtvis är en sådan "djurmänniska" att jag inte ens kan döda en mygga, eller räddar insekter när dom flugit ner i vatten, har plötsligt blivit en kallblodig mördare och svurit åt flugjävlarna! Tror jag hade ihjäl en 10 stycken, utan att överdriva!

Inga planer i morgon.. vi får väl se vad som händer!
Sov gott nu alla, det ska iaf jag göra, UTAN surr!
Godnatt ^^ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0