En kort update

När jag ändå sitter här kan jag väl passa på att uppdatera om det senaste som hänt.
I söndags hade vi kalas här hemma för Emils vänner. Miranda, Alicia, Kevin, Benjamin kom o firade hans dag. Alla ungar var jätteblyga o grät i början, men det gick över ganska snabbt! :) Tack för att ni ville komma o fira Emil. ^^
Lördagen före var vi på kalas i Krylbo. Min kusin Robert hade fyllt 30 och hans far 60. Åt jättegod mat och det var trevligt att träffa den del av släkt jag inte träffar alltför ofta.
Emil knallar numera förfullt och kryper nästan ingenting längre. Ser så gulligt ut när han knatar runt och ännu inte har den där riktiga balansen. Vi var också o vägde o mätte häromdagen och vikten nu ligger på 10450 gram och han är 77 cm lång. Som jag tidigare skrivit, säkert en 100 gånger, jag fattar verkligen inte vart tiden tar vägen!
Allt går så snabbt, nästan för snabbt. Det gäller verkligen att ta vara på den tid man har! Alltid!

Nej, nu ska nog krypa till kojs! Det är visst en dag i morgon också!
Sov gott alla! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0