6 månader

Hello på er!
Tar ett tag mellan alla inlägg, tänkte iaf skriva några rader medan jag ändå sitter här.
Emil sover och A är på gymmet. Jag håller på att laga mat. Råstekt potatis och kycklingfilé! Mumma! Mangoraja till det. Ni som inte provat den såsen, lets görit! Funkar till allt kött och speciellt grillat!
På förmiddagen tog vi oss en promenix i det sköna och fina vädret. Känns som att jag skulle ha kunnat vara ute hela dagen!
Idag blir våran lilla kille 6 månader. Fy vad tiden går fort. Så, ja.. för ett halvår sen låg jag uppe på BB o hade vid den här tiden fått värkstimulerande dropp. 4 h och ca 8 minuter senare är han född. :)


I fasters famn endast en dag gammal. ^^



Pluttis <3




Kommentarer
Postat av: Daniela

Åh, va söt han är! vad tiden har gått snabbt, helt sjukt ju! längtar tills våran knodd kommer, då får du påbörja en ny ;) Pussis!

2009-01-10 @ 22:46:20
URL: http://danilicious.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Han är verkligen supersöt din lilla Emil. Jag är stolt över dig som lyckats så bra med pojken, det är ju ett enormt jobb du har gjort.

2009-01-19 @ 16:22:27
URL: http://triffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0