Olika syften

Ligger i sängen - för en gångs skull - och tänkte snart släcka och sova. Det hör inte till vanligheten att jag går och lägger mig såhär dags. Men, ikväll känner jag mig faktiskt trött. E har blivit bättre på att sova nu och somnar redan vid 11 vilket är ett mirakel efter att ha provat precis ALLT! A jobbar natt och kusin Klas ligger o sover i Emils rum. Han hade sovmorgon och eftersom det är lagomt gångavstånd så passade det ju perfa! Kom på att han fyller moppe-ålder i år och jag känner mig genast gammal o grå! Som sagt, tiden bara springer iväg!
Idag har jag tränat igen. Körde kondition i en halvtimma. Igår körde jag ben och i morgon blir det överkroppen. Sitter på kolozzeums hemsida och kikar över lite övningar. A blir så irriterad på mig. Han tycker jag ska köra bänkpress, mycket fria vikter, marklyft ,stående militärpress mm och jag känner att det där är mer övningar som grabbar kör o tar i så dom nästan skiter på sig.. Jag gillar mer maskin-övningar som sittande rodd, bicepscurl med stång (i maskin), press med rep i maskin mm.. vilket han kallar för kärring-övningar. Dock måste jag ju gå efter mig själv och de övningar som JAG tycker är roliga att köra. Vi alla har ju olika syften med vår träning - som tur är!

Nu ska jag kolla till min älskling och sedan är det godnatt!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0