En supersnabbis

Har fått en skarp tillsägelse av Sabina att jag minsann måste uppdatera bloggen lite oftare.
Får väl se till att kanske uppfylla hennes önskan då. :p

I förrgår när jag vaknade kände jag mig illamående men tänkte att det var för att jag inte sovit mkt alls den natten. Jag o Johanna åkte till gymmet där jag åmade mig att jag mådde illa. Tränade iaf och sedan åkte jag hem. Emil var trött och det var ju perfekt för min del eftersom jag trodde att jag hade brist på sömn. Tjena mittbena. E somnade snabbt som blixten och själv låg jag bara o blundade och frös som en.. ja. Nåt! Så fort A hade kommit hem från sin mor så hoppade jag illa kvickt in i duschen. Duschade så varmt att det bokstavligen ångade om mig när jag kom ut. Sedan blev det på med raggisar, 2 tröjor och dubbla täcken. Feber. Sov resten av dagen och kvällen.. och natten! Gårdagen var bättre om än något seg. Trött. Illamående. Hade knappt fått i mig något att äta. Men igår kväll började det släppa och idag har jag mått bra! Konstigt!
I morgon blir det förhoppningsvis träning och städning för hela slanten.
Vi får nattgäster på lördag till söndag och A jobbar i morgon eftermiddag till dagen därpå.
Dop på lördag också.

Sådär Sabina, är du nöjd nu? :)
Puss

Kommentarer
Postat av: sabina&benjamin

ja nu är jag nöjd :D men jag väntar påflera :D

2009-01-22 @ 22:15:21
URL: http://truediamond.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Tack för att du finns;



http://triffin.blogg.se/2009/january/ljuset-i-mitt-morker.html



2009-01-25 @ 23:31:47
URL: http://triffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0