Städ-strejk!

Mitt budskap till Sara kom iaf fram. Fick ett sms igår redan, men eftersom jag, mitt klantarsle trodde jag tappat bort mobilen (som sen låg i min tränings-sko) så såg jag inte smset förrän nu. E har varit jätteförkyld så vi får skjuta upp dejten till nån annan dag. Han är på god bättringsväg iaf!

Nu sover plutt och jag ska i vanlig ordning plocka.. spelar ingen roll hur mycket man plockar här hemma för det ser ut som en stia efter en kvart ändå! Funderar på om jag inte ska ta och skicka iväg karl och barn. Det går MYCKET lättare att städa då! ... eller så strejkar jag, tar mig själv och packar in mig i bilen och åker o tar en kopp kaffe hos mormor! - jag tror jag gör det!

Hoppas alla får en bra dag!
Puss o Hej




Kommentarer
Postat av: Anna

Gumman, jag tycker banne mig att du ska städ strejka :)

Ja vi måste absolut ta och ses i vår. Vi har sagt så länge men det har aldrig blivit av.

Hur går det med träningen då?

Puss <3

2009-02-10 @ 15:43:59
URL: http://annizzzzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0