Skitbil

Time to update, eller vad säger ni?
Helgen har varit skön. Tagit det lungt. Egentligen känns inte helgerna nåt speciellt eftersom jag jämt är ledig. Eller vad säger ni mammor? (och pappor) Lets dance i fredags och melodifestivalen igår. ^^ Idag har jag o E varit hos gammelmormor och gammelmorfar. E har också hälsat på farmor med pappa.
Jag har bytt gardiner i vårat sovrum. Så tjusigt så! :) A blir som vanligt knäpp på mig som grejjar om hela tiden. Men sen tycker han att det blir fint! :)

I morgon fyller min mormor 64 år och vi ska ha lite kalas. Tänkte köpa henne en kalender som hon ska ha i sin väska! Hon är ute och far titt som tätt och då kan det ju vara bra att hålla koll på alla tider mm. ^^

I veckan har vi inga planer.. förutom middag hos mormor i morgon då. Och sedan ska vi lämna in bilen. Den gick såklart INTE igenom besiktningen. Nåt fel på parkeringsbromsen. HOPPAS det bara är en vajer lr ngt. Blir tokig snart!


I morgon far Sabina med familj till teneriffa. Hoppas ni får skoj!
Nu ska jag plocka lite i köket.. svinstia som vanligt!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0