Katalogkoll

Nyss hemkommen från bilverkstaden och ICA. Bilen skulle vara klar redan vid 12. Skönt!
Svängde förbi ICA på vägen hem o köpte lite frukt, en mjölk till A och en ny påse med wok-grönsaker. ^^ Nu vet ni det. (intresseklubben antecknar..)
A sover för fullt och E springer omkring i gåstolen. Vi väntar på att Patricia ska komma på med Halénskatalogen. Och det är såklart inte bara därför hon ska komma. ^^ Jag har plockat fram Mio-katalogen, IKEA-katalogen och Hm-katalogen. Ska skriva upp exakt allt det jag vill ha. ^^ .. sen var det här med beställningen en annan sak. :)
Nu ska jag fixa iordning fruktsallad och fixa te-vatten till oss!

En update senare.

Ha en toppendag!
Pussiluss


Kommentarer
Postat av: Anonym

När du har tid kan du väl maila mig bilderna på mig, och på Mikael?

Kramar

2009-02-12 @ 16:55:22
URL: http://patricia86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0