Update

Skärpning i ledet, som nån en gång i tiden sa.
Varje gång jag sätter mig ner för att skriva i bloggen så.. vet jag inte vad jag ska skriva. Så det slutar oftast med att jag raderar det lilla jag skrivit, eftersom jag tror att det iaf inte är något att läsa.
Dagen idag, gymmet. Annars, inget speciellt.. förutsatt att jag fick en glad nyhet. Men det får ni reda på nån annan gång och nej, jag är inte gravid!

I lördags åkte jag och Emil till Kopparberg och hälsade på Peter och Neringa. Kul att se dom igen, det händer nämligen inte så ofta. Fast nästa gång är det deras tur att komma och hälsa på oss.. ^^!
Vattenfestival här i Ludvika i helgen, tror inte jag missade något? Visste nämligen inte ens om att det var vattenfestival förrän sista dagen av festivalen. Och eftersom jag inte är den där tjejen som gillar att festa så.. gjorde det ingenting alls.
Vad har annars hänt? Håller på att bunkra upp med flaskor och glasburkar här hemma. Har blivit så pass huslig att jag plockat massor med bär, vinbär (röda och svarta) och krusbär. Har även en påse med rabarber som ligger i frysen. Har gjort krusbärskräm.. men ska ta o göra saft och gelé någon dag när jag är på humör. :)

Hör hur regnet smattrar utanför.. har hört några knallar av åska, och hoppas innerligt att Andreas, som är hos sin mor, kommer hem omedelbums! Hatar att vara ensam när det åskar... och det är väl blixtrarna jag hatar mest! Usch o fy!

På fredag är det 1-års kontroll och vaccination för Emil. Ska bli kul att träffa alla från föräldragruppen igen!

Sov gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0