Evigheters evigheter!

Har precis ätit lite mat. E sover & A är iväg & hälsar på F. Det är så skönt att få vara "själv" ibland. Det behövs, om inte väldigt nödvändigt!
Fick ett glädjande samtal på förmiddagen. Linda m. familje tyckte att vi skulle ses och vi tackade såklart inte nej.
Evigheters evigheter sedan. Synd att skruttan sov, annars hade ungarna fått leka lite. Men fler gånger blir det :)
Skulle behöva snygga till i köket, sen tror jag att jag ska ta mig an skrubben i hallen. Ni vet, ett sådant ställe som är väldigt nödvändigt att hiva in saker i snabbt när man städar om man får främmande. Ska leta på ett par gardiner också och byta i sovrummet. Sen, när A kommer hem, ska jag åka ner till morfar o låna hans skruvdragare. Vi måste skruva i sånna där barnsäkerts-anordningar i skåp o lådor. För nu är det katastof! :) (kommer inte på vad dom heter) Så.. nu vet ni vad jag ska göra idag. Väldigt intressant.. Just ja, promenad är inplanerad också.

Nej, köket var det ja.

Over and out! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Nu har jag också en blogg. Kika in om du vill. Ha det bra! Kram

2009-08-02 @ 22:09:40
URL: http://www.amandabloggarom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0