Villgott



Idag har jag och Emil varit på Villgott och träffat Sabina och lilla Benjamin, o en massa andra mammor och barn såklart :)
Passade även på att väga o mäta Emil. Han väger nu 6375 gram och är 61,5 cm lång.
Efter villgott gick jag o Sabina hem till oss o åt lite mat. Benjamin fick låna Emils gåstol och verkade trivas! Så himla söt unge alltså. Ett riktigt charmtroll! Efter att Sabina o Benji gått hem så kom moster Sara på besök. Sen fick Emil bada lite. Det tycker han om minsann! Mammas älskling!
Nu väntar vi på att pappa Andreas ska komma hem från Leksand. Han har varit o kollat på hockey...

<3

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack så mycket :) Ska hämta ut den imorgon, ska bli så kul! Ja det får jag göra. jag och kristoffer pratar om vi ska åka upp till sveg snart o visa bilen o hälsa på. Kan vi ju svänga in vid ludvika och ta en fika och se hur ni har det!

Puss kram

2008-09-18 @ 12:24:40
URL: http://annizzzzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0