Update

Den här dagen har varit.. kort. Vi vaknade jättesent. Var på lite kalas hos min mammas moster. A var på grängesmarknaden. Han köpte marknadsgodis som inte var goda. Smakade enbart socker. Skitäckliga!
Lagat lite mat, som vanligt. Idag blev det hemmagjord klyftpotatis och lövbiff. Joxade ihop nån röra på creme fraiche, purjolök, ärtor, sweet chilisås och kryddor. Blev faktiskt riktigt gott. Nu ikväll somnade Emil jättetidigt. Har inte sovit så mkt idag på dagen. O här sitter jag, vid lappisen och A vid sin dator.. en lördagkväll. Kul. Men.. man får det inte roligare än vad man gör det till. Är trött. Borde gå o sova. Krypa ner bredvid min lilla skatt som sover så sött. 
Att känna sån kärlek för någon trodde jag inte var möjlig. Min älskade lilla Emil! <3

Nej.. godnatt på er folks!
Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0