Borelia

Farmor fick aldrig komma hem i lördags. Nae, för nu misstänker dom att hon har borelia. (som man får från fästingar ni vet). Dom ska göra ryggmärgsprov i morgon o sen får hon vänta på svar. Tanten hade ju 23 fästingar en sommar här för nåt år sen.. och en fästing här om dagen som hon fick åka och ta bort på vårdcentralen. Fattar inte hur man kan få så många fästingar. Jag har själv aldrig haft en endaste fästing. Och jag får väl vara glad för det.. Jaja, hur som helst. Idag hade hon svimmat av igen, så det var ju tur att dom inte skickade hem henne. Hennes blodtryck låg på 159/26. Fattar ni, 26! 

Kusin Klara sov över hos oss från igår tills idag. Mamma o pappa hade ju kräftskiva o där var massa folk. Jag o Emil begav oss hem redan vid 10-tiden. Åkte förbi och hämtade upp Klaran. Emil somnade seeent och vi likaså. Idag har jag varit jättetrött. Skönt att Emil varit så lugn o snäll. ^^

Ska ta o lägga mig jag med.. trött som attan.
I morgon om det blir fint väder tänker jag ta en promenad med Emil. Kanske pappa Andreas vill följa med också. Ska leta på min mp3-spelare som ligger nånstans också. Lägga i lite bra musik. ^^
Sov gott folks!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0