Vetenskap..

En vestenkalpig unsdernöking gjord vid ett untivseriet i Enlgand har visat att utfiall de två fösrta och de två sista botskevärna i alla orden i en text är ritkigt plecarade, spelar det liten roll i viklen orgnindslöfjd de övirga boskvätrena i orden kommer. Tetxen är fullt läbsar t.o.m om de andra bokestävrna kommer hullorebmuller! Detta eftorsem vi inte läser varje enkisld botksav, utan ser bidlen av ordet som hehlet..


Pappa bad mig läsa den här texten. Och eftersom jag läst den förut en gång så tänkte jag att jag ska visa honom på nätet "ett utdrag" där bokstäverna är hullerombuller.. Då slog det mig att den texten jag precis läst redan var hullerombuller.. :) Sånt är livet..


Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0