Slänga fram patten.. ^^

Jahapp.. dagarna bara rusar förbi. Man hinner knappt vakna förrän det är dags att gå och lägga sig. ^^
Idag så tog jag o systeryster och Emil en liten promenad ner till mormor o morfar. 40 minuter tog det och det var alldeles lagom. Senare kom A och hämtade oss och vi åkte hem. Sen kom Johanna förbi och hjälpte mig ner med lite grejjer till källaren. Tack! Tog sedan en promenad, skönt! Vart ytterligare 1 h och 20 minuter. 2 h promenad idag alltså. :)
Tänkte ta mig i kragen nu och rensa undan lite papper o skit som bara ligger. Har lånat hem en såndär hålslagare och ska sätta in allt i pärmar. ^^ Det är bra när man vet vart man har saker o ting. Ska ta o rensa ur stora garderoben någon dag här framöver också. Fast Johanna tyckte det var ganska städat ändå. Äsch, vad vet jag.
Sitter o funderar på hur många tårtor det kommer gå åt till dopet. Ca 75 personer kommer.. Vad tror ni?
Ska ta o kika på dopklänning nu i veckan också. O sen ska jag fixa lite annat smått o gott. ^^
E  har somnat. Inte för natten kan jag tro. I natt somnade han vid 2. Funderar på om magen krånglar lite igen. :s Har slutat amma nu. E vägrar brösten på dagarna. Nätterna funkar bra. Skönt. Bara att lyfta över honom i vår säng o sen är det bara att "slänga fram patten", som nån uttryckte det. :)

Ska ta o kika på Andra Avenyn nu.. ^^
Puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0