Nyklippt

Idag har jag äntligen varit hos frisören! Det var mer än behövligt. 50 kr kostade det också, hade nämligen ett presentkort på 250 kr. Tunnade ur håret väldigt mycket eftersom jag har hår för 3 personer, som Eva säger. Tog av en bra bit på längden också och sen klippte hon upp det. Vart nöjd. Inget kunde ha blivit sämre än det var iaf. Skulle nog behöva en plattång. En riktig. Får väl önska mig en i julklapp.
A har varit hos kiropraktorn idag igen. Han började få lite ont i ryggen. A var där för 2 månader sen och då låg hela 7 kotor fel. Gerry sa att om man gått så länge med fel i ryggen så kan det lätt bli att kotorna hoppar tillbaka. Nu låg bara 2 fel så det var ju bra ändå. Men nu får han alltså inte bära något på 4 dar igen. Lite drygt.. :s
Ikväll åkte jag o hälsade på min crosstrainer som min morbror lånat. Körde en halvtimma och det var alldeles lagom. Vädret har ju inte varit speciellt kul idag. Snö o regn. Så idag åkte vinterdäcken på. Måste beställa tid för bilen så dom får justera framvagnen. Vilken tur att morfar upptäckte det när han bytte däck. Sommardäcken var så utslitna på sidorna att trådarna var framme. Kunde ju ha blivit punktering när som helst! Så det är bara att beställa tid i morgon. Tur att det inte var vinterdäcken. Blir till att köpa sommardäck nästa år då. Tur att det är nästa år!

I morgon ska jag, mor, syster o Emil åka till Borlänge, Kupolen och inhandla lite nya kläder. Måste ju försöka hitta något fint till dopet. :)

Nu ska jag skynda mig att ta en dusch innan Emil vaknar igen. Han somnade inte förrän halv 3 natten som var. Klarvaken och glad var han. Och inte sovit speciellt mycket idag på dagen heller.. så jag hoppas han kan sova lite nu. Men.. han lär väl vakna om en stund o sen somnar han väl inte om på ett bra tag..

Jaja, det var det.
Sov gott folks!
Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0