Det första skrattet

Nu är det vitt ute vill jag lova! Jag hoppas att allt smälter bort i morgon! Vill inte ha snö.. :(
Det är helt täckt med snö på backen. Helt vitt. Inte ett endaste litet grässtrå sticker upp.

Idag var alltså jag, mamma o syster, och Emil såklart, iväg till Kupolen i Borlänge. Hittade ett par byxor. Svarta jeans. Men, nu när jag haft på mig dom ikväll så börjar dom bli lite för stora i midjan.. :s Stretch i tyget. Så vi får väl se. HM blev det iaf och dom kostade endast 298 kr. ^^ Sen blev det en dopklänning till Emil. Babyproffsen hade en jättefin. Ser ut att vara lite kort i ärmarna.. men det får gå. Hon sa att det var stl 68 så.. Bra pris också. 499. Köpte en blå rosett till; 68 kr.

Emil skrattade riktigt ljudligt och flera gånger nu ikväll. Vi har börjat hålla honom framför spegeln i hallen. När han får syn på sig själv så skiner hela han upp och flinar som bara den! Och idag kom det, det efterlängtade första skrattet! Både jag och Andreas höll på att skratta ihjäl oss och självklart blev jag tårögd! Mammas prins!

Nu ska jag gå och ta över efter Andreas. Emil vill verkligen inte sova.. :s

Puss o Kram
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0