Update

Ja, i lördags var det ju dop. Kevin skulle döpas. Allt gick jättebra och han var så duktig i kyrkan.
Väl hemkomna runt halv 6 så däckade jag på en gång. Huvudvärk och illamående. Blir så jäkla stel i axlarna när jag kör långt. Blir ju endå 26 mil sammanlagt. Söndagen var lugn. Kalas hos A´s mamma. A´s bror har precis fyllt år. Blev lite fika och sen åkte vi typ hem.. tidig kväll där med. Mådde illa, hade huvudvärk och var hängig. Var tvungen att ringa upp till förlossningen och höra om det var normalt att ha så ont i huvudet.. + att jag varit så trött på sistone. Hon tyckte att jag skulle ta några alvedon och försöka sova. Det gjorde jag, utan alvedon. Hade inga hemma. Typiskt.
I går var vi till Borlänge. Liam fyllde 3 år. Åt lite mat o så. Trevlig. A följde med Liam o pappa Magnus och köpte en cykel. Parveln hade somnat i bilen på vägen hem o vi var tvugna att åka, så han hann inte med att visa upp sin present. En annan gång ^^. Väl hemma så kom mamma o pappa. Nu är fondväggen i sovrummet uppe!!! Det är bra med händiga pappor! O medan pappa slängde upp tapeterna var mamma så himla snäll och gjorde pannbiff. Hon får till det där så himla bra. Så nu har vi mat idag och kanske tillochmed i morgon med. ^^ Ikväll kommer det en tjej och kollar på våran lägenhet. Jag håller på och dammsuger lite, men fick ta en paus då ryggen inte pallar. Blä! :( Börjat packa ner lite smått o gott. Sånt som vi inte använder.. typ, filmer, tidningar osv. Måste köpa fler flyttkartonger tror jag. Måste ringa o höra sen om det är någon som vill ha våran lägenhet till första Juni.. jag hoppas innerligt att NÅGON vill ha den iaf. Hade vart skönt att få flytta INNAN bebisen kommer.
Bebisen ja, det börjar nog bli ganska trångt där inne i magen nu. En riktig vilde därinne!

Nej, jag lär väl fortsätta med städningen.
Puss o hej leverpastej (blä)

Kommentarer
Postat av: Patricia

Hej gumman!
Hoppas det är bra med dig!
Du kanske har tid att träffa en gammal vän i veckan? =)
Kram

2008-05-06 @ 14:38:10
URL: http://patricia86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0