Update

Nu är det dags för en liten update igen. Datorn är inte på så mycket nu för tiden.. ^^
Jahapp, i går, fredag, var vi upp på ett läkarbesök på MVC och fick träffa en doktor som kikade lite på bebisen i magen och skulle uppskatta vikten osv. Han sa att allt såg bra ut, hade lite mer fostervatten än normalt (kanske därför magen är lite större?) och att bebisen nu vägde kring 2300 gram. 300 g mer än "normalt". Så det var ju inte så himla farligt. Han trodde bebisen skulle väga mellan 3700-3900 gram när den var "klar". Om 2 veckor ska vi upp på viktskattning igen o se så att inte fostervatten-mängden har ökat. Bättre att kolla för mkt än inget alls. Han sa att allt var bra iaf och det var ju skönt!

Igår var det också bal. Jag gick aldrig på min bal, men systeryster gjorde det iaf. Och hon var jättefin! :) Jag har blivit jäkligt blödig måste jag säga. Vart så tårögd när hon kom där i bilen.. ^^ Så fin så!
Igår kväll åkte jag o Johanna o Kevin ut till Ulriksberg till morsan o farsan och deras husvagn. Satt o pratade lite. Var så himla trött o slut, mitt blodsocker låg högt.. :s över 8. Så det var inte så konstigt. Men idag var det normalt igen. Anar att det var den där fläderbloms-saften som jag drack. :s Dumma mig! Det är lätt att vara efterklok!

Och idag har jag varit på dop. Fanny och Niklas lilla Alicia döptes. Så himla fint. Vart tårögd där med när dom kom in i kyrkan också. Allt var på topp! :) Fint väder fick dom också. Kunde ju inte bli bättre!
Annars, har jag försökt plocka lite här hemma. Det är inte kul alls och jag är inte engagerad för 100 %! Det är så jäkla tråkigt! Andreas jobbar också och började 8 i morse o kör till 8 i morgon bitti.. för att sedan börja i morgon eftermiddag igen och köra på till måndag morgon. Kul. :s 

Ska väl ta o hänga upp lite tvätt och försöka plocka undrar i köket. BLÄ!

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0