^^ :)

Svalare idag. Skönt! Vaknade endå flera gånger i natt av att svetten rann. Mysigt.. inte! Så inatt ska jag nog sova i stora sovrummet, svalare där. ^^
Har idag tagit det lilla lugna. Suttit hemma hos Johanna o Micke o kollat på när dom plockat upp saker o skruvat ihop grejjor. ^^ Hellre det än att sitta hemma. :) Fått låna 14 flyttkartonger. Tusen tack! Nu kan jag börja fixa lite här hemma.. om jag har lust.
Har fått min fot-och-ben-kylande gel från Oriflame också. Ska ta mig en dusch snart och fila fötterna och sedan smörja in mig. Det är lite dumt att man inte tar hand om det man använder mest; fötterna och benen. I allafall fötterna.
I morgon följer jag med mamma o syster till Borlänge. Ska kika på en barnvagn. En kronan. ^^ Hoppas det är något att hänga i granen. Den ser jättefräsch ut på korten jag fått. Marinblå klädsel till liggvagnen och grön till sittvagnen. Fanns marin-blå klädsel till den med. Det som är så bra med den där vagnen är att det finns så många olika färger på klädslarna att köpa. Jag vill ju egentligen ha brunt.. så jag får väl se om jag inhandlar en sådan senare om det nu blir denna vagn. Om jag skulle beställa en sådan vagn som jag nu vill ha, en kronan, så skulle jag inte få den förrän i september. Går ju inte. Nu hade jag en sån tur att det fanns en ute på blocket och att dom bodde i Borlänge var ju inte precis dumt det heller. :)

Nu är det dags att ta en halsbränna-tablett. Jävlars vad ont det gör! :( Det är inte bara en dans på rosor att vara gravid... 

Puss o Hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0