Flytta.. -igen! :s

Ja vad ska man säga.. hyran har stigit och vi känner att det blir lite saftigt för oss att få ihop det, så nu har vi sagt upp våran älskade lägenhet och tackat ja till en annan. Det här blir f*n sista gången jag flyttar! Men, lägenhetenheten vi har kollat på är så himla fin och jag tror det kommer bli toppen. Så nu är jag bara i möblerar-tankar. Ska passa på att rensa och kasta MASSA saker INNAN vi flyttar den här gången. Känns som att jag skulle kunna sätta igång nu, kasta, rensa, sätta ut saker på blocket och grejsa så det blir gjort. Men jag kanske ska lugna mig lite. Jag går på semester om 2 veckor och sen kommer jag vara hemma tills bebisen kommer och efter med såklart.. men den där tiden innan har jag gott om tid och pyssla! :) Annars kommer jag gå i väggen av uttråkan!

Ikväll har jag och mamma varit och hälsat på mormor som ligger inlagd på sjukhus. :s Hon vart så yr häromdagen att hon var tvungen att åka upp till akuten. Det visade sig att hennes socker låg på 20,7. Det ska ligga runt 5. Så hon har tydligen fått diabetes. Stackarn! :( Hon får antagligen komma hem på måndag, sen kommer det bli andra bullar! :)

Nej, ska väl ta o vika tvätt och lägga´t på sin plats.
"Var sak på sin plats" - Alfons Åbergs pappa.

Puss o Godnatt :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallo jenny!=) Ska ni flytta igen? Ni som hade super lägenhet! Fast det är klart priset är ju kanske väldigt högt! Vart bär det av denna gång!?=) Hoppas allt är på topp med dej och bäbisen i magen! Kramis

2008-04-01 @ 11:27:15
URL: http://tarjisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0