1 dm kortare

Yes. Igår åkte håret av! Hon tog minst 1 dm. Tänkte att "nu jäklar ska jag tunna ur det och klippa upp det lite så man iaf kan göra NÅT med håret om man vill UTAN att det ska falla på en gång"! Har nämligen världens tjockaste hår typ. Det var iaf hur skönt som helst efteråt. Nu känns det lätt o luftigt! :)
För övrigt så har jag inte gjort annat än jobbat idag. Ganska skönt pass. Lite folk så man fick mycket gjort. Skönt skönt! ^^
Snart har jag kommit ifatt den enorma tvätthögen. Nu är det knappt en halv tvättkorg kvar att tvätta. Tror vi kört 2-3 maskiner om dagen i några dagar. Så himla skönt med tvättmaskin hemma. Vart snopen häromdagen när jag kom hem från jobbet. Då hade älsklingen startat både diskmaskinen OCH tvättmaskinen. Då var jag nära att måla kors i taket! :)
Ja.. inte så mkt att skriva. Mest ointressant babbel..

^^ Puss


Kommentarer
Postat av: Johanna

En hel dm kortare ?.. Å ska bli kul å se, säkert lika vacker som innan ;)

2008-03-11 @ 22:35:35
URL: http://jojjo85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0