Tummen och Laban

Nej, det bidde ingen spjälsäng. Känner mig väldigt virrig just nu och kom på att det kommer funka bra med vaggan ändå! Det blev inte att se så tokigt ut iallafall när pappa fixat krok och vi hängde upp den. Kan nog bli riktigt mysigt. Ska köpa nån söt liten vägglampa och små söta tavlor och sätta på väggen sen. :) Vi får kika på Ikea sen. Hade velat haft en Hensvik spjälsäng.. men alla som jag känner har den. :s Hade varit lite roligt att haft något som ingen annan har. Men vi får se. Det dröjer nog ett tag. :) Vi köpte iaf täcke till vaggan och påslakanset. Denna gång blev det laban. Har tummen-påslakanset till vagnen. :)

Allt börjar ta form i nya lyan också. Lite småfix kvar som ex. spika fast kablar efter listerna och sätta upp oköpta takplafonder i hallen.. o såntdärnt nivet. :)
I morgon har jag tvätt-tid i hela 5 h. Jag ska faktiskt tvätta våra kuddar och täcken! Vi har 3 tvättmaskiner i våran lilla tvättstuga och där tar en tvätt ca 1h. Helt perfekt ju. Ska ringa vaktmästaren i morgon också och be honom komma och ta ut badkaret ( :( ) och sedan koppla in så vi kan ha våran lilla tvättmaskin i badrummet. :)

Nu fick jag främmande.
Pussiluss

Kommentarer
Postat av: Anneli

Go'mörå!

Blev lite sent igår kväll-hihi-tack,det är roligt att få pyssla lite med "bäbbsaker"!

Ja,det blev jättemysigt med takvaggan!!

Spjälsäng hinner du leta efter...8-10 månader kan "lillewillebäbben" njuta i vaggan iallafullafall!!

Kram på er/Anneli

2008-06-19 @ 09:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0