Snälla bebisen, kom ut nu!

Det känns helt konstigt i hela kroppen. Något är på "g" och jag har haft lätt molnande mensvärk hela morgonen.
Har inte sovit nå bra i natt heller.. så när klockan var strax efter 8 gav jag upp och gick upp. Att gå upp klockan 8 för mig är som att gå upp mitt i natten. Vaknar man vid 10 är det lungt.. men 8.. :s Uscha! Men jag lär väl vänja mig. :)
Idag ska jag och min söta mamma åka till Borlänge och kika på spjälsäng. Vaggan kanske kommer till användning senare. Kanske ska ha den i bebisrummet sen. Det blir lite bökigt att ha den i vårat sovrum har vi kommit på. Eftersom den liksom hänger i taket och är lite större än en vanlig leandervagga.. vårat sovrum är inte så stort.
Vi får se vad som händer. Ska ta lite foton senare och lägga ut så ni får se våran nya lya. :) (om jag kommer ihåg, mitt minne är inte att hurra för.)

Om 40 minuter kommer mami så det är väl lika bra att börja sminka sig och sätta på sig dagens outfit.
Trevlig dag!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0