Sammandragningar och mensvärk

Så har min kväll sett ut. Haft ihållande mensvärk som sedan kommit och avtagit.. sammandragningar och sedan har jag ont i ryggen. :s En till bit av slemmisen har lossnat också. Vi ska träffa läkaren i morgonbitti iaf så jag ska ta upp det med henne då. Antagligen är det bara sånt man kan ha flera veckor innan.. men jag tycker det är obehagligt!
Ikväll har vi varit o kikat på våran lägenhet igen. På lördag klockan 12 får vi nycklarna så jag är jätteglad att vi slipper vänta.
Är inte så social nu.. kanske är på tiden att jag tar upp det för er som undrar varför jag kanske inte svarar på sms eller samtal. Jag orkar inte. Nu vill jag bara vila och vara med mig själv. Förlåt, men jag känner verkligen att jag måste vara lite självisk. Så jag vill inte att någon tar illa upp. Jag är inte sur eller arg eller något, jag vill bara vara lite ifred. :)

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0