Olagligt varmt!

Ja exakt, jag sitter hellre inne nu än ute kan jag lova! Mina fötter ser ut som 2 klumpar! Det är inte roligt alls! Och mindre roligt är att man heller inte riktigt vet vad man ska ha på sig för jag tycker att allt börjar glipa eller bli för smått. Igår var jag iaf iväg till Borlänge och där inhandlade jag faktiskt ett mamma-linne! Hemma i L-A blev det en lite längre kortärmad top. Överdelen är ju inte så farligt att hitta plagg som passar, det är liksom mer nederdelen! Hittade nån gammal kjol hemma som jag dragit på mig nu. Skönt! För övrigt äger jag numera bara ett enda par mammabyxor då mina andra par gått sönder! :s Sen har jag ju iförsej Andreas träningsbyxor som jag brukar ha på mig om jag är hemma o skruttar! Och nu kan man ju faktiskt ha kjol.. så jag tänker inte inhandla några nya par byxor iaf.
Föräldrargrupp idag igen. Skoj. ^^
Annars, är jag hemma hos mamma o pappa. Min andra hälft skulle träffa några grabbar och ta en öl vid sjön. Låter härligt! Men eftersom jag inte vill vara hemma där det förövrigt ser ut som en svinstia, så är jag hellre här ute på landet och tar det lungt. Systeryster tar studenten i morgon också så jag måste ju bidra med någon hjälp här hemma iaf. 3 år sen jag tog studenten. Då var det inte mer än 10 grader såhär i Juni. Svinkallt var det!

Jaja, nog om allt. Kanske en update i morgon lr något sådant!
Förövrigt går vi in i vecka 34 idag! Ska lägga ut en ny magbild snart, så håll utkik! :)

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja jag väntar på en magbild gumman :)
Det måste vara olidligt nu för dig med din stora mage, och vi andra som klagar på värmen, vi kanske ska vara tysta ;). Hur går det på föräldragruppen? vad är det ni pratar om där och så?
Pussar o kramar din Anna

2008-06-05 @ 10:02:01
URL: http://Annizzzzzz.blogg.se
Postat av: Anna

Ja men det låter ju väldigt lärorikt det med föräldragruppen... och kul att lära känna andra som också väntar barn :) Följer Andreas också med på mötena eller går du själv då? Med oss är allt bra, vi jobbar och står i. Och i sommar kommer jag jobba heltid :/ och vissa veckor över 50 timmar, känns rätt segt men jag får väl tänka på pengarna. Sån tur att jag sa att jag ville ha 2 veckors ledigt i sommar iaf, annars hade jag (som timmis) fått jobba hela sommaren och det är väl inte allt för kul.
Ta hand om er

2008-06-05 @ 22:00:25
URL: http://Annizzzzzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0