Mitt huvud sprängs i bitar

Ja, så känns det som iaf. Jag har haft ont i huvudet i snart 2 hela dagar. Jag är snorig. Jag har ont i käken. Jag har fått så himla ont i svanken. :( Det är inte alls bra med mig nu!
Igår förmiddag tog jag en promenad med Erika runt om i marnäs o det var faktiskt jätteskönt. Sånna blir det fler av, dvs om jag inte får ondare i svanken.
För övrigt så har jag inte fått fingrarna ur, o garderoberna står fortfarande kvar på samma ställe. Jag har heller inte orkar fixa någon förberedelse för fondväggen i sovrummet o inte heller gjort några förberedelser inne på toaletten för om-målning. Jag orkar inte!
Det enda positiva just nu är väl att Johanna var snäll o lånade ut sin jacka till mig. Den hade hon när hon var gravid o det var verkligen på tiden att fixa en jacka. Tänk vilka vänner det finns! :) Det andra positiva, eller egentligen kommer väl det på första plats, o det är ju att Fanny och Niklas fick en liten Alicia den 17/1. :) Så söt så!
Många mammor i Ludvika nu. Och fler blir det! ^^ 

Nej.. jag lär ta något att äta. Näsan droppar som en öppen kran. Så det blir till att tugga o snyta sig omvartannat! :s

Jaja, nog klagat!
Pussiluss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så klart jag lånar ut min jacka men jag sa att du fick den vännen :) Hoppas den passar å inte är allt för kall!.. Åå nästa vecka kommer jag och bombaderar hemma hos dig ;).. pöss

2008-01-22 @ 13:01:05
Postat av: sabina

Här med tycker jag =) hehe är inne flera ggr om dagen och snokar :D

2008-01-24 @ 11:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0