Äntligen på bättringsvägen!

Idag har jag inte snytit mig hälften så mkt som jag gjorde igår! Hela näsan är röd o har börjat flagna. Men glad är jag för det! Jag vart glad över mitt lönebesked också. Jag fick nästan dubbelt så mkt än vad jag trodde jag skulle få. Nu ska jag laga min bil! ^^
Work today, work tomorrow!
Känns som dagarna springer förbi mig. Snart helg, sen måndag o då kommer Johanna till mig, plutten lämnar hon hos mormor o morfar o han kommer hit sen på tisdag! Jag längtar dit :) Sen på tisdag då ska jag upp på glykosbelastning.. På onsdag går vi in i v.16 och ska då åka o hälsa på Fanny och hälsa på lilla Alicia! Helgen blir väl lång o tråkig så länge ingen vill hitta på något! Nån? :) Jag bjuder gärna på fika hemma hos oss! Det är bara att anmäla sig! ^^
Hoppas på nån promenad om min svank vill. Jag har förjävla ont nu. :s Förstår inte varför!
Ska strax borsta tänderna o lägga mig med värmedynan under ryggen. Så himla skönt med värme. Det vill vi ha mer av! :)

Nae, nu ville visst min bättre hälft ha datorn.. ^^


 

image16

2004 - bästa året!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0