Tjohooo

Har åkt på förkylning igen. 2 veckor sedan sist. Fattar inte hur det går till.. men sen läste jag att kvinnans kropp är mer utsatt under graviditeten och att immunförsvaret är mer utsatt. Om jag tänker efter så har jag varit snorig mer eller mindre under dessa 16 veckorna och 2 (snart) dagarna. Men, nu är jag på bättringsvägen igen. ^^
Igår var jag på underklädes-party by Underverket. Jag fick hjälp med att hitta min storlek. Jag höll på att dö. Men den BHn jag köpte var helt underbar. En UTAN bygel. Jag har ALDRIG ägt en bh utan bygel. Dels för att jag tycker att det är obekvämt och också för att jag tycker att det blir så ful form. Iaf på mig. Men den här bhn var utan tvekan helt underbar! Bra stöd och fin form. Hon som höll i partyt sa att det är absolut förbjudet att ha bygelbhar på sig när brösten börjat växa under graviditeten och att det i många fall trycker på brösten från sidorna, vilket i sin tur resulterar i mjölkstockning, som jag hört inte ska vara speciellt skönt. Min kusins mamma talade också om att hon fått stora blåmärken under brösten då hon haft bygelbhar under sin första graviditet. Andreas vart inte speciellt lycklig när han fick reda på att bhn kostade en sissådär 600 spänn. Men det är det värt! Det är ju inte varje dag man är gravid :) (ni förstår vad jag menar..)
Förövrigt så är väl det mesta bra.
Har idag inte gjort så väldans mkt. Låg i sängen till 12, har lyckats städa i datarummet och dammsugit hallen, datarummet och halva vardagsrummet.. sen orkade jag inte mer. Åkte och tog en kopp te hos Patricia. Alltid lika trevligt! :) Och nu sitter jag här och är så himla sugen på toast. Men nej nej, inte mer mat ikväll. Läggdags strax och work tomorrow!
Jag tror jag avslutar här.
Sov gott folks!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0