Knepig dag

Har varit helt slut i huvudet idag. Antagligen för att jag jobbat 3 dagar i rad och att man fått stressat arselet av sig. Hur mycket folk som helst. Så fort jag kom hem igår började jag tjuta av utmattning. Ryggen värkte och fötterna var svullna. Det blev en tidig kväll igår. Och idag har jag varit helt seg. Det var meningen att vi skulle åka till Borlänge och hälsa på Jackie m. familj och hälsa lilla Eyla välkommen hem. Men jag orkade inte.
Sen ringde Johanna o undrade om vi skulle följa med o kolla på den lägenhet dom fått erbjudande på. Så vi slängde oss i bilen och mötte upp dom, och sen drog vi o käkade. Fin lägenhet. Tror det kommer bli jättebra!
Förövrigt har jag inte gjort mer än att städa idag. Funderar på om jag ska ställa mig på crosstrainern en stund innan jag duschar och går o lägger mig. Är lite piggare nu ikväll iaf.
Igår var det alla hjärtans dag och det märktes verkligen på stan. Mami kom förbi på min rast och jag fick en bukett med rosa tulpaner och påladdning till mobilen. :) Blev så glad ^^ Fick även 10 rosa rosor av älsklingen. :)
Älsklingen fick en stor röd ros av mig som jag inte kan slita näsan från. Har aldrig känt en sådan underbar doft av en ros. Helt jäkla sjukt!


Nu ska jag se om mp3n är färdigladdad och sen blir det en snabbis på steppen.

Chao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0